Hülyebiztos - Segítség, céges informatika!

Üzletről és informatikáról mindenkinek, aki nem ért hozzá

Hiánypótló írásom a céges informatikáról

2017. június 21. 16:07 - SystemFanni

Mi ez az egész?

cloud.jpgSziasztok!

A nevem SystemFanni. Valójában Kiss Kovácsné Ingrid, de ezt gondolom mind sejtettétek. Magától értetődő, hogy ez a név csak a sokadik írói alteregóm neve. Pont annyira magától értetődő mint az, hogy ha gyakornok vagy egy IT cégnél 20 órában, és egy digitalizációval foglalkozó szervezetnél másik 20 órában, előbb-utóbb a lényedbe ég az a szó, hogy "System". ... vagy processzor, vagy felhő, vagy tech.

Nem is bánom. Hiába elemeztem bőszen verset a Bölcsészkaron másfél éve, most már a kedvenc témáim között van az informatika, a céges világ, és a digitalizáció. Én mondom a mocskos bölcsész szavaimmal: van szépség ezekben a dolgokban. És mielőtt elkattintatánok innen, igen, mindenki számára meg is érthetők ezek a jelenségek. Ha én megértettem annyira, hogy cégben dolgozzak és használjam, akkor Ti is meg tudjátok csinálni.

Régen hülye voltam, mint oly sokan

Kicsivel ezelőtt több tonna papaírlapot halmoztam fel, hogy ráírjam az életem, tanuljak és dolgozzak rajta. Ez a múlté. Higgyétek el nekem, jobb így. Persze egy valamit soha senki fia nem vehet el tőlem: azt, hogy hagyományos papíralapú könyveket olvassak! ...de minden másban hajlok a változtatásra. Nektek is kéne.

Célom a bloggal

Az egyik célom a bloggal, hogy az egykori énemhez hasonló görcsös informatikai analfabéták szorongásait feloldjam. Ha addig élek is közel hozom hozzátok az IT-t.

A másik dolog a munkám iránti szenvedélyem megélése. Kommunikációs és marketinges gyakornok vagyok. Tegye fel a kezét, aki marketinges. Ugye, hogy csak bizonyos irányelvek mentén és csak bizonyos hangnemben beszélhetünk a cégünk termékeiről és szolgáltatásairól? Na. Ebből lett elegem. Nem akarok sem indokolatlanul kedves, sem indokolatlanul udvarias lenni, sem finomkodni, sem kozmetikázni, csak azért, hogy eggyel többet kattintsatok.

Bízom az emberekben, bízom a potenciális ügyfelekben: mindenről megmondom a frankót, és majd ők eldöntik, hogy megveszik-e amit kínálok.

Igenis meg fogom mondani Katika Néninek, hogy katasztrofális, hogy g-mail-es email-címről kommunikál a fodrászatának kuncsaftjaival. Mert katasztrofális és kész. És ha Katika Néni rájön, hogy katasztrofális amit a vállalkozásával művel, talán nyit majd az új felé.

A szembesítés pár percig fáj csak, utána épít. Én ebben hiszek.

Csókollak Titeket!

SystemFanni

 

 

Szólj hozzá!
Címkék: support

A bejegyzés trackback címe:

https://hulyebiztos.blog.hu/api/trackback/id/tr4812611453

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása